Tuesday, March 31, 2009

Hero-hero kecil ku!


Hadif tengah kusyuk makan strawberi gegula di Cameron Highlands sambil pakai topi strwberi! alahai...bebudak, bila buat aper-aper memang kusyuk betul!
Zaim teruja sungguh naik motor dia. tapi sampai skang malas btul dia nak bercakap. ader aper2 petua ker nak bagi anak cepat cakap? hehehe takperlah, insyaAllah cakaplah tuh nanti, yang penting sihat n aktif! hish...aku memang suka btul bagi dia pakai baju seksi cam tuh sbb suka tgk kaki dia!

p/s: tak sangka sungguh aku dah jadi ibu! maklumlah...waktu dedulu aku mmg tak berapa suka sgt ngan bebudak nih, aku suka tgk jer. nak pegang/dukung jgn harap! dia cam " nice to see but plzzzz no hold!" tapi skang...dah sendiri punyer cam suka sangat plak!

5 comments:

Jard The Great said...

waa.. bila agaknya aku dpt anak ek.. huhuhuhu..

Suziey Ahmad said...

dh beso ank2 ko..dh senang dh nk jg..bile no 3?

Oimira said...

dah besar anak2 aku. nnti aunty babe dtg breakfast lg ye... :)

Nurul Mimi said...

kak long...
rindunye kat adif ngan zaim... nnt mimi cuti jgn lupe bwk anak2 kecil ini ke rumah ye... ^^ ...

Nana said...

Jard : byk cara jard, kalo nak anak. sama ada ko nak cari laki dulu atau amik anak angkat :P

suzie : insyaAllah, no.3 coming soon.

Kimoira : aunty beb, hadif n zaim kim salam n diorang tanya ko ader ringgit tak?

mimi : confirm nyer pi umah maklang, no hal.