Saturday, May 23, 2009

Aku rindu kamu!

Hei kamu, pegi memancing tuh jangan lelama sangat tau! semalam kamu pergi, hari ini aku sudah rindu! macam mana nih? hadif n zaim pun sibuk tanya mana papa.
Sekarang, aku di opis, hadif dan zaim ditinggalkan sebentar dengan nenek, mak dan bapak mereka!

kenapa aku di opis di kala ini? sebab......
-aku mau bersama kamu dan anak2 awal setiap isnin hingga jumaat,
-aku mau sempat untuk hidangkan makan malam pada kalian
-aku mau sempat menonton tv bersama kalian,
-aku mau dengar+lihat+bersama jenaka dan karenah kalian!
-aku sayang kalian.
dan dalam masa yang sama, kerja aku pun aku mau segera selesai!

5 comments:

Yen said...

nana bestnye tgk dua beradik tu... anak sape jaga?hopefully suma sihat n bahagia

Nana said...

Dua beradik tuh , na hantar nurseri. pagi sebelum kerja papa dia antar, balik kalo na balik awal, na amik kalo tak papa diorang lah. alhamdulillah semua sihat, harap yen nyer famili pun.

Lina M Ishan said...

Ya sudah besar dua heronya deh.. ;-)

Nana said...

ala lina, apa blog kamu dah? mau aku kunjungi juga deh :P

Lina M Ishan said...

http://linamishan.blogspot.com/