Friday, June 12, 2009

Kerja lewat lagi!

Aduh , sakit kepala! jam dah dekat pukul 9mlm tapi aku masih di opis! spec masih banyak nak dibetulkan, 2 pulak tuh. dua-dua pun nak present isnin nih dan isnin - selasa plak aku nak bercuti (aku dah apply semalam lg tau, tetiba plak ader meeting petang tadi :((( ). dah lama tak bercuti sefamili, sian bebudak tuh dah lama sangat tak mandi di pantai.

so, sebab nak bercutinyer pasallah aku kena siapkan kerja nih. utk present aku minta tlg rakan sekomuniti lah plak yg present (byk cantik aku kena buat semua :P) apa-apa pun bulan nih cam sgt sibuk! nampak gayanyer thn nih tak merasalah aku nak pi Broadcast Asia di Singapore 16-18 Jun nih. ujung bulan nih plak ader kursus BTN, manalah plak aku nak cari baju putih? sapa ader simpan baju sekolah lagi huh? aku nak pinjam! pas balik BTN plak kalo takder aral nak kena pi TV ONE kat Indon plak, aduh penat seh.

No comments: