Monday, August 22, 2011

Menjelang Aidilfitri 2011

Alkisah lagi beberapa hari lagi Ramadhan dah nak meninggalkan kiter, lagi-lagi plak waktu nih bendera jepun tgh berkibar plak tuh...ralatnya rasa, cam rugi byk benda tak boleh buat. waktu Ramadhan nih patutnya banyak amalan yang patut dibuat, ntah thn depan dapat jumpa lg tak Ramadhan.

Apa pun, sambil melayan waktu rehat nih, hati tercuit tengok gambar lama-lama nih.



Gambar waktu cukur jambul Amir Asyraff, adalah dalam 3 bulan umurnya.


Raya tahun 2010, tengah sarat mengandung, maka Amir lahir di bulan Syawal. Along dan ANgah lahir di bulan Ramadhan..
kali nih beraya di Penang, serba hijau kami sekeluarga. Baju hijau lumut nih untuk meraikan kak nani kahwin jugak. 2 dalam 1, jimat.

waktu nih, zaim kecil sangat lagi, hadif pun baru nak masuk 2 tahun.




Hadif Hakim dan Mama baru habis pantang waktu nih, kebetulan plak Yon dan Ina kahwin.


inilah pertama kali sambut raya dengan status sebagai ibu...tengah dalam pantang lagi nih, tp nak gak pakai baju raya .hehehe






3 comments:

..:: WiRdA ::.. said...

meriah satu family satu kaler time raya....selamat hari raya kak nana!

Nana said...

wirda: thn nih raya warna apa korang sekeluarga. Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin!

ROSNAJIHAH said...

abang ran kurus giler dulu..makin ari makin gemuk..hakhak..